Case study: Kalevi Mesikäpp ulatas oma käpa heategevusele

Mesikäpa heategevuskampaania
Mesikäpa heategevuskampaania

Huumorit täis Mesikäpp otsustas anda ühiskonna heaolule oma panuse ning toetas läbi kampaania laste liikumist, Haapsalu Rehabilitatsioonikeskust ja vähihaigeid lapsi. Ettevõtmine osutus väga edukaks nii laste kui ka Kalevi enda jaoks – kampaania ROI oli 233%.

Mesikäpa sünniaastaks on 1945 ehk tegu on juba üsna eaka brändiga. Alguse sai kõik ühe tolle aja kohta kõrgema hinnaklassiga vahvlikompvekist, mis on ka tänaseni sortimendis. Aegade jooksul lisandus nii uusi tooteid ning lisaks muutus Mesikäpa väljanägemine ja sihtrühm. Tänaseks on Mesikäpast saanud Kalevi perebränd ja see hõlmab enda all 15 erinevat maiustust – batoonikesi, vahvlikommi,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused