Case study: Pedigree Found ehk kuidas koeratoidubränd lõi tõeliselt kasuliku mobiilirakenduse

Mida teeb omanik, kui koer kaduma läheb? Tavaliselt tehakse hunnik flaiereid ja kuulutusi, kus on põhiandmed, pildid, kontaktid ja võib-olla ka info leiutasu kohta – ja sõprade ja tuttavate abil kleebitakse need ka naabruskonna plankudele ja postidele. Kuid mis oleks, kui see kõik toimuks vaid paari nupuvajutusega? Lae üles pilt, lisa vajalik informatsioon ning saada hetkega tuhandetele inimestele 2,5km raadiuses. Näide hüper-lokaalsest kommunikatsioonist ehk lugu sellest, kuidas tuntud koeratoidubränd Pedigree lõi tõeliselt kasuliku mobiilirakenduse.

2014. aasta lõpus sai Uus-Meremaa agentuur Colenso BBDO ülesande välja töötada loomatoidu staarbrändi Pedigree globaalne relansseeringukampaania. Töös osalesid ka New Yorgi, Venemaa ja Brasiilia agentuurid. Colenso võeti kampa põhjusel, et uus-meremaalased on suured loomaarmastajad: tervelt 70% elanikkonnast omab lemmiklooma ning kolmandik neist on koeraomanikud. See kõrgeim protsendimäär kui

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SYNLAB Eesti otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

SYNLAB Eesti OÜ

10. september 2017

Äripäev otsib VEEBIDISAINERIT

Äripäev AS

24. august 2017

Creatum otsib PROJEKTIJUHTI

CREATUM OÜ

27. august 2017