Case study: E-pood, mis filtreerib välja tervisele kahjulikud tooted

UK terviseorganisatsioon tuli koostöös meediaagentuuriga MEC välja maailma esimese „suhkru akumuleerumise“ (Sugar Accumulation) tööriistaga, mis võimaldab online poodlejatel jälgida suhkrukogust ostukorvis. Tööriist visualiseerib suhkru kuhjumist ning julgustab tegema tervislikumaid otsuseid. Ostjate jaoks on lahendus väga mugav: pole vaja ise midagi jälgida, lihtsalt lisa korvi või vaheta välja, kui vaja.

UK tervishoiuministeeriumi täidesaatev büroo Public Health England (PHE) on aastaid kella löönud liigse suhkrutarbimise teemal. Näiteks PHE suhkru vähendamise raport („Sugar Reduction: the Evidence for Action“) kutsub seadusandjaid üles rakendama 20% suhkrumaksu ning ranget regulatsiooni lastele suunatud ebatervisliku toidu turundamisel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tele2 otsib ERILAHENDUSTE PROJEKTIJUHTI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

30. juuni 2017

RMK otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Riigimetsa Majandamise Keskus

17. juuli 2017