Autor: Helen Külaots • 23. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mihkel Raud: hea sisuturundustekst paneb kohe alguses lugejale nuiaga pähe

Mihkel Raud
Foto: Raul Mee
Sisuturundusseminaril esinenud Mihkel Raud jagas praktilisi näpunäiteid, kuidas kirjutada kaasahaaravat teksti. Ehkki tema kirjutamise retsept on nüüd avalikult kättesaadav, jäi Mihkli suust kõlama mõte, et hea sulesepa saladus peitub eelkõige ikkagi pidevas harjutamises.

Mihkel Raud: kirjutamine ja avalik esinemine 22. september 2017

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700