10. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaamimonitooring: aprill 2017

Toomas Leito
Foto: Erik Prozes, Äripäev
Best Marketing avaldab nüüdsest taas meediaanalüütik Toomas Leito ülevaateid Eesti reklaamiturul toimuvast. Seekord on vaatluse all 2017. aasta aprill ja neli esimest kuud, samuti juba maikuu esimene nädal.

Võrreldes 2016. a. aprilliga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 60 külge ehk 5%, moodustades 1181 külge. Käive vähenes 40 tuhat eurot ehk 2%, moodustades 1550 tuhat eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 11%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive suurenes 1%. Ilma veebireklaamita oleks lehtede reklaamikäivete langus oluliselt suurem.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700