Autor: Helen Külaots • 28. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Heinekeni uus kampaania tegi Pepsile ninanipsu

Kaader Heinekeni reklaamist
Pepsi eelmisel kuul ilmunud kampaania kukkus avalikkuse silmis täiega läbi, mille peale ettevõte, saba jalge vahel, mõneks hetkeks koos oma reklaamiga pildilt kadus. Loomulikult oodati, et tekkinud olukorda kasutab enda kasuks magusasti ära Coca-Cola, kuid siiani pole sealt kippu ega kõppu kuulda olnud. Asja võttis käsile hoopis Heineken ja näitas Pepsile, kuidas üks sotsiaalse alatooniga kampaania peaks välja nägema.

Meeldetuletuseks neile, kes Pepsi saagaga kursis pole, siis ettevõte üritas oma reklaamiga näidata, et Ameerikas valitsevaid ühiskondlike probleeme saab lahendada karastusjoogiga. Tundub, et selline lihtsustatud käsitlus valukohtade väljatoomisest ja leevendamisest enda brändi upitamisega ei läinud rahvale absoluutselt peale, eriti olukorras, mil ettevõtted üldiselt on hakanud teadlikult ja ausalt avalikel teemadel kaasa rääkima.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700