Tabasco pani koostöös Kaitseministeeriumiga suudlevale tudengineiule vormi selga

Tartu linna sümbol, suudlevate tudengite purskkaev näeb eilsest uutmoodi välja: tudengineiul on seljas ajateenija riided. Tegemist on Kaitseressursside Ameti kampaaniaga „Naised vormi!“, mis kutsub noori naisi läbima ajateenistust.

Kampaania eesmärk ei ole ainult naiste osakaalu suurendamine kaitseväes, vaid ka ühiskonnas hetkel valitsevate hoiakute positiivsemaks muutmine naisajateenijate suhtes. Sihtrühmaks on noored, aga ka lapsevanemad ja kogu Eesti ühiskond.

Kampaania avalöögiks oli Tartus suudlevate tudengite kuju tüdruku riietamine sõjaväevormi.

„Meie eesmärk on suurendada naiste osakaalu kaitsestruktuurides ja läbi selle panust riigikaitsesse. Esimese sammuna soovime tõsta ajateenistuse läbinud naiste arvu aastas vähemalt sajani,“ rääkis agentuuri Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld.

„Lisaks kujule ja välireklaamile on plaanis hulk üritusi ja kaitseväe telke informatsiooniga. Loomulikult sotsiaalmeedia tegevused, internetireklaam ja reklaam kinodes,“ lisas ta.

Kui raske on linnavalitsuselt taoliseks aktsiooniks nõusoleku saamine?

„Linnavalitsustelt loa saamisega tegeles klient ehk Kaitseministeerium. Kui Tartust tulid positiivsed vastused mõne tunniga (nii kuju riietamiseks, kuju ümber reklaamtahvli panekuks kui ka kuju autori Mati Karmini käest), siis Tallinn menetleb taotlust Hämariku kuju ajateenija rõivastesse riietada siiani. Ehk saavad menetletud, kui kampaania läbi on,“ muigas Viiderfeld.

Kampaania „Naised vormi!“ reklaame võib näha ka bussipeatustes:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Circle K otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Circle K Eesti AS

27. september 2017

Saku Õlletehas is looking for a SENIOR BRAND MANAGER

Saku Õlletehase AS

25. september 2017

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017