Sisuturunduse seminari esinejatega liitus Brait Pilvik

Brait Pilvik
Brait Pilvik

Tahad teada, kuidas Eesti youtuberitega koostööd teha? Tule 17. mail sisuturunduse seminarile ja kuula, mida räägib nende esindaja Brait Pilvik!

17. mail korraldab Best Marketing Blissis Best Practice sisuturundusseminari "Professionaalne sisuturundus", kus teise seas esineb sisuloojate kommuuni Creatly tegevjuht ja asutaja Brait Pilvik.

Ettekande teemaks on "Sisuturundus YouTuberite kaudu".

Brait Pilvik juhib sisuloojate kommuuni Creatly, mis koondab Eesti kõige edukamaid noori sisuloojaid, kellel on kokku erinevatel platvormidel üle 300 000 jälgija. Kommuun on aidanud noortele sisuloojatel ehitada üles koostööd mainekate brändidega nagu Tallink, Swedbank, Sportland jpt. Samuti on Creatly ka Eesti suurima YouTuberite ürituse “Eesti YouTuberid LIVE” korraldaja. Varasemalt ehitas Brait üles muusikalisi koostöid agentuuris Star Agency (Karl-Erik Taukar, Elina Born, Traffic, Swingers) ning ka tänasel päeval vastutab ta löökpilliosakonna eest Karl-Erik Taukar Bandis.

Ettekandes tuleb juttu:

  • Uue meedia pealetung Eestis
  • YouTuber - sisulooja - meediakanal
  • Parimad koostöönäited
  • Kuidas bränd orgaaniliselt sisulooja kanalisse sobitada
  • Eetilised mõttekohad
  • Sotsiaalmeedia sisuloome tulevik

Tutvu kavaga ja registreeru hiljemalt 12. mail: "Professionaalne sisuturundus"

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018