Autor: Helen Külaots • 20. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sisuturundus üksi pole võlukepp - ära sea talle ebarealistlikke ootusi

Jane Palm
Kaeme sisuturunduse elu agentuuri mätta otsast. Millised on sisuspetside arvates ettevõtete suurimad murekohad? Kas agentuuridel on salanipid tulemuste mõõtmiseks? Millised sisuturunduse parimad palad neil endil silmad särama löövad? Oma kogemusi jagavad Jane Palm (agentuur Kuu ja Tähed) ja Aigi Lehtla (agentuur Goal).

Jane Palm, sisuturundusagentuuri Kuu ja Tähed juht

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700