19. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Swedbank on isikubrändi arendamiseks hea kasvulava

Kristel Leif
Foto: Raul Mee
Kuna meie ettevõtte postitustes vaatavad otsa meie enda inimesed, siis need lähevad ka orgaaniliselt tunduvalt paremini lendu, rääkis Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif Best Practice seminaril „Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal?“.

Panga käekiri ongi kasutada postitustes oma töötajaid, sest tööandja brändi boost’imiseks ei pea Leifi sõnul midagi spetsiaalset tegema – kogu sisu saab edukalt üles ehitada enda inimeste peal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700