19. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Omniva sotsiaalmeedia mõte: juhatuse esimees Twitterisse säutsuma

Kaja Sepp
Foto: Raul Mee
Number üks sotsiaalmeedia kanal on Facebook, kus teeme enamalt jaolt e-kaubandusettevõtetega ristturundust pakiärile, rääkis Omniva kommunikatsioonijuht Kaja Sepp eelmine nädal toimunud Best Practise seminaril „Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal?“

Need kampaaniad on meil väljas nii kliendi kui ka meie enda kanalites ja on siiani toiminud ülimalt hästi, lisas Sepp. Omnival on Facebookis umbes 70 000 fänni, kampaaniate puhul kasutatakse organic reach’i, boost’itakse haruharva ja kõik see läheb hea eduga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700