Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Omniva sotsiaalmeedia mõte: juhatuse esimees Twitterisse säutsuma
Number üks sotsiaalmeedia kanal on Facebook, kus teeme enamalt jaolt e-kaubandusettevõtetega ristturundust pakiärile, rääkis Omniva kommunikatsioonijuht Kaja Sepp eelmine nädal toimunud Best Practise seminaril „Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal?“
Need kampaaniad on meil väljas nii kliendi kui ka meie enda kanalites ja on siiani toiminud ülimalt hästi, lisas Sepp. Omnival on Facebookis umbes 70 000 fänni, kampaaniate puhul kasutatakse organic reach’i, boost’itakse haruharva ja kõik see läheb hea eduga.