18. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Jagame nänni ja fännid tulevad, kuid kas ka tõelised fännid?

Andrus Kiisküla
Foto: Veiko Tõkman, Äripäev
„Jaga ja võida“ kampaaniad on ka „jaga ja kaota“ kampaaniad, sest on teatud tüüp inimesi, kes osalevad igas võimalikus loosikampaanias, laigivad teie lehte, jagavad postitust, aga suure tõenäosusega ei reageeri kunagi ühelegi teie postitusele.

On kliente, kes on valmis truult ostma kõike, mida üks firma talle pakub. Kuid sellised superfännid ei tule kohale turundajate levinud käitumisega sotsiaalmeedias.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700