Autor: Hando Sinisalu • 18. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Chris Marr: Sisuturundus ja reklaam on vastandid
Traditsiooniline turundus seisneb peamiselt müügiedenduses - eesmärk on panna klient midagi ostma. Sisuturundus on selle vastand: tuleb luua sisu, mis aitab tarbijatel teha teadlikke ostuotsuseid. Sisuturunduses on võtmesõnadeks järjepidevus ja pühendumine. Sa ei lähe ju ka jõusaali üheks korraks, kui soovid vormis olla.
Content Marketing Academy juht Chris Marr (UK) räägib 17.05 seminaril teemal "Sisuturundus digitaalajastul: kuidas luua kaasaegset tarbijat haaravat sisu". Tule kuulama! Soodusregistreerimine kuni reedeni.