Omniva uus turundusjuht on Katre Uibomäe

Katre Uibomäe
Katre Uibomäe

15. märtsist 2017 juhib Omniva turundust pikaajalise panganduskogemusega Katre Uibomäe.

Milline on Sinu tööalane taust?

Juhtisin Swedbankis mitmeid aastaid investeeringute ja kindlustuste valdkonda, kus peamine roll oli müügitoe, turunduse ja kommunikatsiooni planeerimine ning juhtimine. Edasi sukeldusin pea kaheks aastaks Baltikumi turunduse vedamisse. Peamiseks tööks oli ülebaltikumilise tiimi koostöö tõhustamine ning strateegiline turundus, sealhulgas toodete/teenuste positsioneerimine ja väärtuspakkumise väljatöötamine. Koostöös Rootsiga tegime ka brändiarendust.

Miks otsustasid töökohta vahetada?

Töötasin Swedbankis suurema osa oma elust, alustades otse peale kooli õpetamist. Pank on pakkunud mulle huvitavaid väljakutseid, võimalusi end proovile panna ja areneda. Minu ümber, eeskujuks ja toeks on olnud parimaid eksperdid ja juhid. Ent olles nii pikalt ühes ja samas organisatsioonis ja valdkonnas, tundsin, et pean nägema elu ka väljaspool panka. Sukeldumine hoopis teise ampluaasse tundus põnev ja vajalik hoidmaks mind toonuses ja arengus.

Miks just Omniva?

Omniva on jõudsalt arenev ettevõte, mis on välja arendanud mitmeid tulevikku suunatud äriliine. Need on segu innovatsioonist ja kliendikogemusest. Ettevõttel on ambitsiooni ja visiooni ning see on minu jaoks väga sütitav ja haarav.

Millised on Omniva väljakutsed?

Kasvõi see, et pakid võivad hilineda või kaduda ja peame pingutama, et seda juhtuks nii vähe kui võimalik. Teisalt realistina tean, et teatud protsent on paratamatu - sarnaselt lennundusele, kus lennud hilinevad või kohvrid kaovad. Sellisel juhul on aga oluline, kuidas me ettevõttena käitume.

Millisena näed enda rolli Omnivas?

Kindlasti Omniva brändi edasiarendamisel - sisemiselt on Omniva palju enamat, kui välja paistab. Teenuste arenedes peame ka brändi edasi arendama. Eelmisel sügisel lansseeritud imagokampaania „Rõõmuga täidetud pakiautomaadid“ oli Omniva esimene samm selles suunas.

Mida pead oma töös oluliseks?

Minu suur kirg on kliendikesksus. Selle all pean silmas lihtsust ja mugavust toodete valikul, kasutamisel ja probleemide lahendamisel.  Kliendid peavad saama igas kanalis ühtemoodi tugeva kvaliteediga teeninduse.

Teiseks koostöö. Omniva on Baltikumi-ülene ettevõte ning minu kogemus ülebaltikumilisest koostööst on kindlasti omal kohal. Kõigil kolmel riigil on omad tugevused ning minu eesmärk on need üle piiride tuua. Me ei pea igal pool leiutama jalgratast, vaid koostööd tugevdades ühiselt uuele tasemele jõudma. See on ka efektiivsus – ei ole vaja ehitada igasse riiki turundustiime, kui saame panustada koostööle.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tele2 otsib LISATEENUSTE PROJEKTIJUHTI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

30. juuni 2017

TV3 otsib B2B PROJEKTIJUHTI

TV3 AS

01. juuli 2017

Hansapost otsib PROJEKTIJUHTI

Hansapost OÜ

30. juuni 2017