Sotsiaalmeedia­reklaam kasvas üle 50%

Käesoleval aastal ületavad reklaamijate kulutused internetireklaamile globaalses mastaabis TV-reklaamile tehtavaid kulutusi. Sarnane muutus on juba varem toimunud USAs, Euroopa Liidus ja teistel arenenud turgudel.

Zenith Optimedia Advertising Expenditure Forecast andmetel moodustab internetireklaam 36,9% (ehk 205 miljardit USD) kogu maailmas tehtavatest reklaamikulutustest.

Internetireklaamist 45% moodustab otsingureklaam ja umbes 20% sotsiaalmeediareklaam.

Aastaks 2019 peaks Zenithi andmetel sotsiaalmeediareklaamile tehtavad kulutused ületama trükimeedia reklaamile tehtavaid kulutusi. Sotsiaalmeediareklaam on ühtlasi ka kõige kiiremini kasvav reklaamiliik – see kasvas eelmisel aastal tervelt 51%

Allikas: WARC

12. aprillil toimub Tallinnas Best Practice seminar "Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal?", kus vaadatakse üle Eesti sotsiaalmeedia turunduse hetkeseis ja õpitakse parimatelt erinevates äri- ja eluvaldkondades. Tutvu kavaga ja tule osalema! Registreerimise tähtaeg on reede, 7. aprill.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Hansapost otsib PROJEKTIJUHTI

Hansapost OÜ

30. juuni 2017

TV3 otsib B2B PROJEKTIJUHTI

TV3 AS

01. juuli 2017