Sotsiaalmeedia­reklaam kasvas üle 50%

Käesoleval aastal ületavad reklaamijate kulutused internetireklaamile globaalses mastaabis TV-reklaamile tehtavaid kulutusi. Sarnane muutus on juba varem toimunud USAs, Euroopa Liidus ja teistel arenenud turgudel.

Zenith Optimedia Advertising Expenditure Forecast andmetel moodustab internetireklaam 36,9% (ehk 205 miljardit USD) kogu maailmas tehtavatest reklaamikulutustest.

Internetireklaamist 45% moodustab otsingureklaam ja umbes 20% sotsiaalmeediareklaam.

Aastaks 2019 peaks Zenithi andmetel sotsiaalmeediareklaamile tehtavad kulutused ületama trükimeedia reklaamile tehtavaid kulutusi. Sotsiaalmeediareklaam on ühtlasi ka kõige kiiremini kasvav reklaamiliik – see kasvas eelmisel aastal tervelt 51%

Allikas: WARC

12. aprillil toimub Tallinnas Best Practice seminar "Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal?", kus vaadatakse üle Eesti sotsiaalmeedia turunduse hetkeseis ja õpitakse parimatelt erinevates äri- ja eluvaldkondades. Tutvu kavaga ja tule osalema! Registreerimise tähtaeg on reede, 7. aprill.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SYNLAB Eesti OÜ otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

SYNLAB Eesti OÜ

03. september 2017

Creatum otsib PROJEKTIJUHTI

CREATUM OÜ

27. august 2017

Äripäev otsib VEEBIDISAINERIT

Äripäev AS

24. august 2017