Autor: Hando Sinisalu • 31. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vaid 5% klientidest kasutab mobiilirakendusi 30 päeva pärast nende allalaadimist

Brian Egerup Kjaeruff
Mõned aastad tagasi oldi mobiilirakendustest eufoorias ja pisut hiljem saabus pohmell, hakati rääkima hoopis HTML5 veebilehtedest. Kuidas mobiili kaudu kliendini jõuda?

Küsimustele vastab 15-aastase kogemusega mobiilistrateegia ja digitaalturunduse konsultant Brian Egerup Kjaeruff, kelle asutatud Mobtimizers tegutseb Kopenhaagenis ja New Yorgis. Brian esineb 18. aprillil Tallinnas toimuval konverentsil „Mobile First!“.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700