Autor: Helen Külaots • 31. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Rene Rumberg: sotsiaalmeediat ei tohiks kasutada ainult hinna- ja tootekommunikatsiooniks
Sotsiaalmeedia turundusprobleemide jätkuloona lahkab erinevaid mureküsimusi Rene Rumberg agentuurist MediaCom. Loe lähemalt, millised on põhilised probleemid, millega ettevõtted sotsiaalmeedias igapäevaselt silmitsi seisavad ning kuidas lahendaks neid professionaal.
MediaCom Eesti sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg esineb 12. aprillil toimuval seminaril “Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal”, kus ta räägib Eesti sotsiaalmeedia hetkeseisust.