Autor: Helen Külaots • 31. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mart Prööm: sotsiaalmeedia turunduse peamised probleemid tulevad strateegia puudumisest

Mart Prööm
Milliseid kanaleid siis ikkagi kasutada? Kuidas tulla toime negatiivse tagasisidega? Kust leida postitusteks ideid? Kas peab alati strateegia looma? Kuidas peaksin klienti kaasama? Need tavapärased sotsiaalmeedia mureküsimused kimbutavad tavalisi ettevõtteid igapäevaselt. Lahendusi neile ja paljudele teistele küsimustele pakub sotsiaalmeedia professionaal Mart Prööm agentuurist Goal.

Mart Prööm, agentuuri Goal projektijuht

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700