Agentuuri La Ecwador käive kasvas mullu 70%

Heily Aavik
Heily Aavik

Agentuuri La Ecwador auditeerimata käibe kasv oli 2016. aastal 70,35%. 2016. aasta brutokasum oli 560 241 €, mis kasvas võrreldes 2015. aastaga 64,6%.

Agentuuri omaniku ja tegevjuhi Heily Aaviku sõnul on käibe kasv tingitud ettevõtte struktuurimuudatustest, mis annavad võimaluse teha tööd veelgi efektiivsemalt ja pühenduda rohkem kliendi äritegevuse edendamisele.

“2013. aastal muutsime oma agentuuri identiteeti. Erinevalt klassikalisest reklaamiagentuurist pakume oma klientidele turunduse terviklahendusi,“ kommenteeris Aavik.

Aavik ütles, et kuna turundusvaldkond muutub kiiresti, siis viisid nad 2016. aastal läbi agentuurisisesed struktuurimuudatused. “Eelmise aasta algusest tegutseb agentuuris neli erinevat tiimi, kes kõik on spetsialiseerunud oma valdkonnale, kuid projektidepõhiselt siiski ühendavad oma jõud ja teevad koostööd,” lausus Aavik.

La Ecwadoris tegutsevad 2016. aasta algusest agentuuritiim, trükistetiim, meediatiim ja sisuturundustiim.

Agentuuri ehk klassikalise reklaami tiimi juht Mairi Talving tõi välja, et enne muudatusi oli La Ecwadori liikmete ressursikasutus kõvasti hüplikum. “Praegu on mul vabadus terve tiimi aega suunata. Tööd on parem planeerida, sest tiimijuhina saan arvestada oma copywriterite, kujundajate ja kirjutajate ajaga ning seda ise suunata,” sõnas Talving. “Iga tiim töötab nüüd oma kindla valdkonna peal ja nende professionaalsus selles valdkonnas suureneb iga päevaga. See teeb kokkuvõttes efektiivsemaks terve agentuuri,” lisas ta.

Agentuuri meediatiimi juht Rain Taimre, kelle vastutusalasse kuuluvad nii kogu ülejäänud agentuuri meediapindade ja eetriaegade planeerimine kui ka meediapindade teenuse pakkumine eraldiseisvalt, sõnas samuti, et tiimide moodustamine tõi kasu tervele agentuurile. “Me suudame tiimide koostöös pakkuda terviklahendusena kliendile kõike, mida tal on turundustegevuseks vaja. Samas on tiimid eraldi kasvanud juba tänaseks niivõrd tugevaks, et nad saavad ka iseseisvalt pakkuda ainult oma valdkonna teenust neile klientidele, kellel hetkel see soov on,” selgitas Taimre.

Teele Hein, kes juhib La Ecwadoris sisuturundustiimi, sõnas, et on rõõmus, et agentuuril on nüüd omaette üksus, mis tegeleb lahendustega, mida ettevõte seni polnud teinudki. “Kui varem olid sisuturunduslahendused osa kliendi suuremast kampaaniast või sellest lahendusest, mida ta meilt sai, ja üldjuhul oli see osa üsna väike, siis nüüd saame pakkuda sisuturunduslahendusi ja -strateegiat täiesti eraldiseisvalt. Arvestades seda, et see on hetkel kõige kiiremini arenev turundusvaldkond, leian, et see oli ainuõige otsus,” kommenteeris Hein. “Videote osakaal sisuturunduses aina kasvab. Kuna nõudlus selle järele on suurem, mõjutab see enam ka agentuuri majandustulemusi. Traditsiooniline reklaam kipub vahel sellele juba alla jääma,” lisas Hein. 

Agentuur La Ecwador on kodumaisel kapitalil põhinev, 1997. aastal asutatud turundus- ja kommunikatsiooniagentuur. Agentuuri omanik ning tegevjuht on endine Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president (2008–2010) ning juhatuse liige (2002–2010) Heily Aavik. La Ecwador on aastate jooksul pälvinud erinevaid tunnustusi, neist kaalukam on 2010. aasta Turundusteo Grand Prix Leiburi toote Saib lansseerimise eest.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused