17. mail 2017 seminar "Professionaalne sisuturundus"

Chris Marr
Chris Marr

Kallilt toodetud brändivideote vaadatavus on tihti 100 korda väiksem kui naabritüdruku kassi tempudest jutustaval filmil. Probleeme on palju. 17. mail Tallinnas Blissis toimuv seminar pakub lahendusi.

Sisuturundus on jätkuvalt kuum teema! Kui paar aastat tagasi tegelesid sellega vaid üksikud edumeelsemad ettevõtted, siis täna on tegu juba täiesti tavalise asjaga. Samas on sisuturundus valmistanud ka palju pettumust. Raske on näha seoseid sisuturunduse tegevuste ja müügikasvu vahel.

17. mail Tallinnas Blissis toimuval Best Practice sisuturundusseminaril:

  • saad teada, kuidas luua oma brändi kohta haaravat sisu;
  • saad inspiratsiooni edukatest Briti ja Eesti sisuturunduse case study’dest
  • õpid sisuturunduse tegevust eesmärgistama ja mõõtma
  • saad teada, kuidas luua inglisekeelset sisu rahvusvaheliste ambitsioonidega B2B ettevõttele

Ettekanded:

Sisuturundus digitaalajastul: kuidas luua kaasaegset tarbijat haaravat sisu
Chris Marr, Content Marketing Academy asutaja ja juht (UK)

Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust?
Hando Sinisalu, Best Marketing Internationali juht

Eesti sisuturunduse hetkeseis: probleemid, väljakutsed ja lahendused
Jane Palm, sisuturundusagentuuri Kuu ja Tähed juht

Sisuturundus YouTuberite kaudu
Brait Pilvik, Creatly tegevjuht ja asutaja

Pepsico sisuturunduskampaania case study: Lays Strong ja saade “Su nägu kõlab tuttavalt”
Merle Saviauk, Pepsico Baltikumi turundusjuht ja juhatuse liige

Veski Mati sisuturunduskampaaniate case study’d: koostöö saatega “Parim Pagar” ja kampaania “100 retsepti”
Heikki Põhi, Veski Mati turundusdirektor

Nikoni sisuturunduskampaania case study: noorte videokonkurss "Minu Suvi"
Rene Mitt, Nikon Baltic’u piirkonnajuht

Scoro parimad sisututunduse praktikad
Karola Karlson, Scoro digiturundusjuht

Storytelling: praktilised soovitused ettevõtetele, kuidas endast huvitavaid ja haaravaid lugusid jutustada
Mihkel Raud, sisuturundusagentuuri Uwaga asutaja

Sisuturundus ajakirjaniku pilgu läbi: ajakirjanduses ilmunud (makstud) sisuturunduse lugude analüüs
Hannes Rumm, ajakirjanik ja poliitik

Tutvu programmiga ja registreeri end hiljemalt 12. mail:

Professionaalne sisuturundus

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018