• 28.03.17, 20:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EASi tööhõive kampaania nimetati maailma parimaks

EASi „Book a Job – Work in Estonia” kampaania nimetati mainekal Internet Advertising Competition (IAC) Awards konkursil parimaks tööhõive online-kampaaniaks.
EASi tööhõive kampaania nimetati maailma parimaks
Maailma parim tööhõivekampaania on auhindu kogunud ka Eesti konkurssidelt. „Me oleme loomulikult väga rahul, et lisaks kodumaistele tunnustustele Digiteol ja Kuldmunal on projekti kõrgelt hinnanud ka väga tähtsa ülemaailmse The Web Marketing Association poolt korraldatud konkursi žüriiliikmed,“ ütles kampaania loovkirjutaja Meelis Reiman reklaamiagentuurist Idea AD. „Rikastada meie IKT-valdkonda Soome spetsialistidega ning selle eest ka auhindu saada – mis võiks olla veel parem?“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele