Autor: Hando Sinisalu • 27. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebookis turundajate suur viga: reklaamitakse neile, kes on juba ostnud!

Hanna Sölveborn
Hando Sinisalu vestles Facebookis sotsiaalmeedia seminari peaesineja Hanna Sölveborniga Rootsi digiagentuurist Allrise. Nagu chatile kohane, on Hanna vastused lühikesed ja asjalikud.

Rootsi digiagentuuri Allrise sotsiaalmeedia juht Hanna Sölveborn esineb 12. aprillil Tallinnas sotsiaalmeedia Best Practice seminaril. Vaata kava ja tule osalema!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700