Facebookis turundajate suur viga: reklaamitakse neile, kes on juba ostnud!

Hanna Sölveborn
Hanna Sölveborn

Hando Sinisalu vestles Facebookis sotsiaalmeedia seminari peaesineja Hanna Sölveborniga Rootsi digiagentuurist Allrise. Nagu chatile kohane, on Hanna vastused lühikesed ja asjalikud.

Millised on peamised sotsiaalmeedia trendid aastal 2017?

1. Kõik soovivad reklaamida pühade ja tähtpäevade ajal: jõulud, lihavõtted, Black Friday jt sarnased perioodid on reklaamidest üleküllastatud. Brändid võiks olla loovamad ja vältida selliseid kõrge kommunikatsioonimüra tasemega perioode.

2. Facebooki karussellreklaamid on "uus must". Kõik kasutavad neid, kogu aeg.

3. Videosisu osas on jätkuvalt kuumad ja hästi töötavad lähenemised õppevideod (tutorials) ja lahtipakkimise (unboxing) videod. Madalate tootmiskuludega on võimalik niimoodi saada väga palju vaatamisi.

4. Rootsi turul on kuum trend native advertising (Eestis nimetatakse seda mõnevõrra ekslikult sisuturunduseks).

5. Paljude Rootsi firmade tippjuhid kulutavad sotsiaalmeediale rohkem aega kui oma ettevõtete juhtimisele.

6. Facebooki ja Instagrami live video muutub iga kuuga järjest suuremaks ja olulisemaks.

7. Snapchati tegemisi on huvitav jälgida... aga Instagram on vähemalt Rootsis neist kordades suurem.


Reklaamide täpne sihtimine sotsiaalmeedias

1. Sihtimise puhul on kõige olulisem küsimus see, keda välistada. Remarketingi kampaaniates tuleks kindlasti välistada need, kes on juba ostnud, konverteerunud.

2. Rootsi B2B turunduses kasutatakse Facebooki custom audience'i koostamise puhul pigem telefoninumbreid, mitte e-maili aadresse.

3. Kui plaan on suunata B2B kampaaniaid mõne suurettevõtte töötajatele, tasuks kaaluda ka geograafilist täpsussihtimist. Näiteks saab hästi pihta suurtele büroohoonetele, kui sihtida Facebooki reklaam 1km raadiusse sellest hoonest.

4. Väga täpselt sihitud kampaaniad võivad minna mõttetult kalliks, sest nende loomine on ajamahukas. Seega ei ole natuke laiemalt sihtimine alati sugugi halb.


Põnevad arengud ja uuendused

1. Instagramis sünnib põnevaid asju: "collections" ja toodete täägimine Instagramis

2. Autoplay videoreklaamid koos heliga

3. See pole küll otseselt sotsiaalmeediaga seotud, aga Google Data Studio on väga lahe!

4. Ja rõõmu teeb ka see, et Facebooki klienditugi on teinud meeletu arenguhüppe edasi!

 

Rootsi digiagentuuri Allrise sotsiaalmeedia juht Hanna Sölveborn esineb 12. aprillil Tallinnas sotsiaalmeedia Best Practice seminaril. Vaata kava ja tule osalema!

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KAFO otsib e-kaubanduse PROJEKTIJUHTI

KAFO Keskus

11. mai 2017

RICH Marketing team is looking for a MARKETING MANAGER

Rich International Creative Haircare OÜ

15. mai 2017

D.T.L. Consumer Products Eesti otsib LINDT’I MÜÜGI- JA TURUNDUSJUHTI

D.T.L. Consumer Products Eesti AS

30. aprill 2017