“See oli seitsmeteistkümnes kord Eesti suhtekorraldajatele selgitada välja endi hulgast parimad. Suhtekorralduse roll ja tööriistad on ajaga väga palju muutunud. Tänavused tööd võib jaotada tinglikult kolmeks: tugev strateegiline ettevalmistus, ootamatu käik vastandudes olemasolevale kuvandile ning tugev rahvusvaheline meediatöö,” võttis tänavuse parimate väljaselgitamise kokku Eesti Suhtekorraldajate Liidu president Aive Hiiepuu., kus kommunikatsioonijuhtimine oli arhitektuurikonkursi korraldamisse kaasatud alates esimestest ettevalmistustest ning tulemuseks oli avalikkuse toetus, inspiratsioonipuhang ja nõudlus kaasaegsete linnaruumilahenduste järele., mis oli viimaste aastate üks suurimaid kommunikatsiooniprojekte. Projekti juhiti Eestist, tööd tehti korraga neljal turul (Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis) ning suurest meediatöö mahust annab tunnistust fakt, et Megastari avabriifingul osales üle 160 ajakirjaniku., mis oli väga hästi kommunikeeritud sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse projekt., kus kommunikatsioonitööga toetati tugevalt SprayPrinteri rahvusvahelisele turule sisenemist, täiendava rahastuse saamist, uute kliendikontaktide ja tuntuse võitmist – kõik selle nimel, et Eesti idufirma saaks alustada müüki