Divisionist saab NEXD/Agency

Alates 3. aprillist 2017 liidetakse digiagentuuri NEXD ja loovagentuuri Division meeskonnad üheks. Sellega seoses saab Division uue nime - NEXD/Agency. Uue agentuuriga liitusid ka seni IDEAs töötanud loovjuhid Heiki Urbala ja Tõnis Vassar.

NEXD/Agency teenuse arendamise ja kvaliteedi ning äriedu eest vastutavad Patrik Kupenko tegevjuhina (CEO), Aigi Sool äri- ja kliendisuhete juhina (COO) ning Madis Taras strateegilise teenuse juhina (CSO).

Rain Pikand toetab agentuuri meeskonda uute reklaamitehnoloogiate (AdCanvas) rakendamisel ning Urmas Lilleorg jätkab agentuuri innovatsioonijuhina.

"Alates sügisest 2016 on NEXD ja Division teinud tihedamat koostööd Divisioni klientide teenindamisel. Klientide tagasiside põhjal saame öelda, et nõudlus loovust, tehnoloogiat, meediat ja sisuloomet ühendava tervikteenuse järele on väga suur," kommenteeris Patrik Kupenko.

"Liites Divisioni pikajalise teeninduskogemuse ja loovuse ning NEXDi innovaatilised teenused ja rahvusvahelise potentsiaali, saame tulemuseks väga ambitsioonika uue agentuuri, mis on võimeline teenindama olemasolevaid kliente Eesti, Lätis, Austrias, Saksamaal täiesti uuel tasemel," lisas ta.

Täna liitus NEXD/Agency meeskonnaga kogenud loovjuht Heiki Urbala ja eelmisel nädalal digisuuna loovjuht Tõnis Vassar, kes mõlemad töötasid seni IDEAs.

"IDEAst lahkumise põhjuseid on palju väikseid ja üks suur. Suur põhjus on Divisioni ja NEXDi liitumine üheks suureks tulevikuagentuuriks. Kui Urmas Divisionist sellest visioonist rääkis ja mind uude tulevikuagentuuri loovjuhiks kutsus, siis see mõte inspireeris mind esimestest sekunditest," kommenteeris Heiki Urbala oma lahkumist IDEAst, kus ta töötas viimased neli aastat.

"Digivõimekus ja mobiiliturundus on täna suurte brändide teenindamisel hügieenifaktor. Neid asju, mida täna NEXD ja AdCanvas teevad, Eestis keegi teine teha ei oska. Samuti on raske alahinnata Kultuurikatlas koos olevate Creative Fuel agentuuride terviku pakutavat mõnusalt innovaatilist töökeskkonda - veedab ju inimene ca 1/3 elust tööl.

Väiksemad põhjused on mugavustsoonist väljatulek, tahtmine uusi asju õppida, ennast proovile panna ja areneda. Saan öelda Idea kohta ainult häid sõnu. Idea on väga tore. Samas väidan seda, et turundus ei ole surnud ja areneb kiiremini kui kunagi varem. On loomulik, et koos selle kiire arenemisega käivad kaasas positsioonivahetused ja tiimide ümberkujundamised. Turundus on ja jääb konsultatsiooniäriks, kus loeb see, kui palju inimeste silmad säravad. Ja uue NEXD/Agency inimeste silmad säravad nagu kevadine päike üle Kultuurikatla katuseviilu," lisas Urbala.

NEXD/Agency kasvab muutuse käigus pea 40-liikmeliseks tulevikuagentuuriks.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018