Ettepanek: järgmisel aastal Kuldmuna þüriide juhtideks naised

Joao Rei
Joao Rei

Passwordi konverentsil toimus Kuldmuna þüriiliikmete paneeldiskusioon, kus arutati, milline on Kuldmunale esitatud tööde üldine kvaliteet ja reklaamimaailma elujõulisus Eestis. Kuldmuna sessiooni moderaator Joao Rei tegi räägitust väikese kokkuvõtte.

Enamik þüriiliikmetest nõustus sellega, et Kuldmunale esitati paar väga head tööd ning palju selliseid, mille väärtus polnud kuigi kõrge. Kui võrrelda rahvusvaheliste konkurssidega, siis puudu oli keskpärastest töödest - nende asemel oli palju neid, mida poleks tulnud üldse esitada.

Arutasime ka seda, et töid esitati väga paljudes kategooriates. Võib-olla poleks kategooriaid enam üldse vaja – võiks hinnata teostuse taset või ideed. Või hindaks töid tootekategooriate kaupa. Probleem kategooriate suure hulgaga on see, et kokkuvõttes saab enamik agentuure mõne auhinna – see aga devalveerib kogu võistluse väärtust ja “igaüks on võitja” tulemus muudab võistluse mõttetuks. Kui aga sellised üritused jäävad toimima osalustasu põhimõttel, on korraldajate poolt ju mõistlik teha hulk kategooriaid, et maksimeerida kogu ettevõtmise tulusid.

Kui rääkida aga tööde kvaliteedist, siis üritusturunduse kategooria þürii esimehe Timo Kiuru meelest ületati igati ootusi ning disainikategooria þürii esimehe Petri Lattu sõnul oleme disaini vallas juba Soomest eespool. Petri tõi veel välja huvitava tendentsi, nimelt et Eesti disainis valitseb teatud homogeensus, millest agentuurid kõik kinni peavad – meil on üks ühine disainikeel. Ainult mõni üksik töö erines teistest! Et seda nähtust muuta, peaks noored disainerid mõne aasta välismaal töötama või tuleks Eesti agentuuridesse tuua tööle teiste riikide disainereid.

Mitmeid kordi tuli jutuks tõsiasi, et þürii juhtideks olid ainult “keskealised valged mehed”. Puudu on naiste häältest ning seda mitte ainult Kuldmunal, vaid üldse Eesti reklaamimaastikul.

Lõpetuseks tegime Kuldmuna organiseerijatele väikese väljakutse: panna järgmisel aastal þüriide juhtideks naised. Idee paremaks teostuseks tegi iga þüriiliige ka konkreetse soovituse, kes see inimene olla võiks.

Joao Rei

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018