Loovusfestivali Kuldmuna 2017 võitjad selgunud!

Aasta reklaamiagentuur: Optimist
Aasta reklaamiagentuur: Optimist

Reedel, 17. märtsil kuulutati Saku Suurhallis loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal välja Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.

Aasta digiagentuuriks valiti Age McCann, reklaamiagentuuriks Optimist, üritusturundusagentuuriks Orangetime ning disainiagentuuriks Velvet. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Eesti Rahva Muuseum. Parima telereklaami tiitli võitis Velvet koos Kuukulguriga Eesti Rahva Muuseumi kampaania eest.

Tutvu kõigi võidutöödega: defol.io/kuldmuna/2017/finalists

Grand prix läks sel aastal Velvetile Eesti Ajaloomuuseumile valminud kampaania “Keskaja rõõmud” eest.

Keskaja rõõmud / Velvet
Keskaja rõõmud / Velvet

Valik silmapaistvamaid töid:

Telereklaami kuldmuna: ERMi avamiskampaania. Klient: Eesti Rahva Muuseum. Agentuur: Velvet, tootja: Kuukulgur.


Telereklaami hõbemuna
: Rehe Viljapead. Klient: Eesti Pagar. Agentuur: DDB, tootja: Fork Film.


Telereklaami pronksmuna: Decora reklaamiosakond. Klient: Decora, reklaamiagentuur: Kontuur Leo Burnett.


Telereklaami eriauhind: muusikakasutusmuna. Töö: Uuesti sündinud, klient: Saaremaa Vodka, reklaamiagentuur: Tank.

PesamunaÄra lase end trollida! Autorid: Marita Tambelt ja Heigo Heinleht.

Parim raadioreklaamERMi avamiskampaania, klient: Eesti Rahva Muuseum, agentuur: Velvet, tootja: Pumkin Productions.


PR kuldmuna: Elron - Lehvita Tiiule! Klient: Elron, ahentuur: Optimist.


Välireklaami kuldmuna: Me teeme seda sinu eest. Klient: Eesti Ekspress, agentuur: Optimist.

Elutööauhinna laureaadina nomineeriti 2017. aastal Tallinna Ülikooli Reklaamiteooria lektor, reklaami ja imagoloogia õppekava kuraator Tiina Hiob.

“On rõõm tõdeda, et tööde üldine tase oli väga kõrge ning ka rahvusvahelises kontekstis konkurentsivõimeline”, kommenteeris Kuldmuna korraldaja, Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Lola Tehver.  “Lisaks suurtele tuntud agentuuridele oli ka uusi põnevaid üllatajaid. Hea näitena võiks välja tuua Väätsa vallavalitsuse elukeskkonna väärtustamise kampaania, mille raames ehitati 600 lumememme. Väga hea eesmärgiga nutikas idee!” lisas Tehver.

Väätsa lumememmede paraad
Väätsa lumememmede paraad

Üheksateistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 589 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 24 kuldmuna, 23 hõbemuna, 23 pronksmuna ning lausa seitse erimuna.

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna Tarbijakaitseameti kampaania loomisel. Võidutöö “Ära lase end trollida!” töötasid välja Marita Tambelt ja Heigo Heinleht.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.  

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing team is looking for a MARKETING MANAGER

Rich International Creative Haircare OÜ

15. mai 2017

D.T.L. Consumer Products Eesti otsib LINDT’I MÜÜGI- JA TURUNDUSJUHTI

D.T.L. Consumer Products Eesti AS

30. aprill 2017