Eesti turunduse parimad 2016

Eesti turunduse parimad 2016
Eesti turunduse parimad 2016

Reedel, 17. märtsil 2017 pärjati Saku Suurhallis Kuldmuna galal Eesti prestiižikaima turunduskonkursi Aasta Turundustegu 2016 parimaid. Samas auhinnati ka Aasta Meediategu 2016 võitjaid.

Aasta Turundustegu 2016 Grand prix läks šokolaadi "Nurr" relansseerimise eest Kalevile ja reklaamiagentuurile Age McCann. Kalevi turundusdirektor on Anne Tääkre, tootegrupijuht Jane Õunaste. Pakendi tegi uuele "Nurrile" KOOR. Vaata: nurr.ee 

Age McCann pälvis samal õhtul Kuldmunal ka Aasta Digiagentuuri tiitli.

Aasta Turundustegu 2016 žürii esimees Piret Reinson õnnitlemas Kalevi tootegrupi juhti Jane Õunastet. Paremal: Keiro Vantsi reklaamiagentuurist Age McCann.
Aasta Turundustegu 2016 žürii esimees Piret Reinson õnnitlemas Kalevi...
Kristel Leif Swedbankist
Kristel Leif Swedbankist

Aasta Turundustegu 2016 finaali jõudsid:

Eesti parima youtuberi konkurss
Esitaja: Swedbank

Largo "Muhe" lansseerimine
Esitaja: Kontuur Leo Burnett

Telia "Pane küla elama"
Esitaja: Telia

Elroni creative-PR-kampaania "Lehvita Tiiule!" 
Esitaja: Optimist

Optimist pälvis Kuldmuna galal ka auväärse Aasta Reklaamiagentuuri tiitli.

Aasta Turundustegu 2016 finaluastid
Aasta Turundustegu 2016 finaluastid

Aasta Turundustegu 2016 avaliku sektori kategooria võit läks Sepa jalgpallikeskuse ehitamise kampaania eest loovagentuurile Neway. 

Jaan Naaber agentuurist Neway auhinda vastu võtmas
Jaan Naaber agentuurist Neway auhinda vastu võtmas

Aasta Turundustegu 2016 eriauhind Personal quEST Award läks kampaania Just Estonishing eest Peter Kentie'le!

Piret Reinson õnnitlemas Peter Kentie't
Piret Reinson õnnitlemas Peter Kentie't

Aasta Meediategu 2016 Grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Tinderis tehtud kampaania eest "Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi". Töö oli ühtlasi ka innovaatilise meediakasutuse kategooria võitja.

Aasta Meediategu 2016 brand activation kategooria võitja on Battery kampaania. Meediaagentuur: OMD.

Aasta Meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategoorias oli kaks võitjat: Balbiino Vanilla Ninja jäätis (meediaagentuuriks Inspired Universal McCann) ja "Statoil, 25 aastat Eestis" (meediaagentuur MediaBroker).

Aasta Meediategu 2016 uuringutel põhineva kategooria võitja on Kaubamaja e-pood. Meediaagentuur: Inspired Universal McCann.

Doris Rožtestvenski meediaagentuurist OMD auhinda vastu võtmas
Doris Rožtestvenski meediaagentuurist OMD auhinda vastu võtmas

Konkursside Aasta Turundustegu ja Aasta Meediategu korraldaja on Best Marketing / Äripäev AS.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia
2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"
2013: Retro FM nimevahetus
2012: Lennusadama avamine
2011: Prisma „Hinnagarantii“
2010: Leiburi „Saib” lansseerimine
2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"
2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”
2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine
2005: Hansapanga NPNK lansseerimine
2004: Sampo Panga pangavahetuskuu
2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania
2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine
2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)
2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine
1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ELEKTRILEVI OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Elektrilevi OÜ

22. oktoober 2017