18. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasta Meediategu 2016 uuringupõhise kategooria võitja: Kaubamaja e-pood

Võitjad auhinda vastu võtmas
Foto: Marko Mumm
Töö Kaubamaja e-poe lansseerimiseks eeldas terviklikku lähenemist. Lisaks tehnilisele valmisolekule, mida sai testida erinevate kampaaniapõhiste pop-up poodidega, oli vaja teada saada, kuidas tarbija jõuab üldse ostudeni internetis, millistest kanalitest eelkõige infot otsitakse ning kes ikkagi on põhiline netis ostleja.

Kategooria: Consumer Insight

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700