17. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasta Turundustegu 2016 Grand prix: Kalevi “Nurr" relansseering

Võitjad Keiro Vantsi (AgeMcCann) ja Jane Õunaste (Kalev) auhinda vastu võtmas
Foto: Marko Mumm
Saku Suurhallis toimunud Kuldmuna galal jagati Eesti tähtsamaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2016 konkursi võitis Kalevi Nurri šokolaadi relansseering. Kalev äratas Nurri ellu, andis talle põneva iseloomu ja tänapäevase näo, kes võtab sotsiaalmeedias sõna ja lahutab meelt ning julgustab inimesi oma emotsioone väljendama.

Nurr on Kalevi vanim toode, mille retsept pärineb aastast 1920. Siiani ei ole olnud Nurril kindlat nägu ja lugu. Igaühe jaoks on lapsepõlve Nurr erinev, seega ei olnud Nurril võimalust toimida nostalgiatootena. Puhas piimašokolaad on väga populaarne just nooremas sihtrühmas, seega nähti võimalust uue brändivärskendusega Nurr jälle elama panna ja seda hoopis eristuvamas ja uudsemas võtmes.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700