17. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasta Meediategu 2016 Grand prix: Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi

Foto: Marko Mumm
Kuldmuna galal anti välja auhinnad parimate meediategude eest. Grand prix läks seekord filmi "Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi" kampaaniale. Eelmisel aastal tõi Hea Film Eesti kinodesse uhiuue komöödia „Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi“. Filmi süžee seisnes kahele vallalisele meespeaosalisele meedia abiga kaaslaste leidmises, kes oleksid nende saatjateks õe pulmas. Töö kandideeris innovaatilise meediakasutuse kategoorias.

Töö nimi – Film „Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700