Aasta Meediategu 2016 Grand prix: Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi

Kuldmuna galal anti välja auhinnad parimate meediategude eest. Grand prix läks seekord filmi "Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi" kampaaniale. Eelmisel aastal tõi Hea Film Eesti kinodesse uhiuue komöödia „Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi“. Filmi süþee seisnes kahele vallalisele meespeaosalisele meedia abiga kaaslaste leidmises, kes oleksid nende saatjateks õe pulmas. Töö kandideeris innovaatilise meediakasutuse kategoorias.

Töö nimi – Film „Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi“
Ajastus: 08.07. – 17.07.2016
Klient: Hea Film OÜ
Agentuur: meediaagentuur CMSPHD

Meediastrateegia:

Koostöös kliendiga valmis innovaatiline strateegia, mis võttis meedialahenduse aluseks filmi sisu. Lisaks sihtrühmas maksimaalset katvust tagavatele meedialahendustele – välimeedia (bussireklaam, bussipeatused-vitriinid, Ülemiste Keskuse LED ekraanid) ning YouTube’i pre-roll – otsustati laiendada kampaaniat platvormile, kus vallalised inimesed endale reaalses elus kaaslasi otsivad ning kohtingutel käivad.

Unikaalse reklaamlahenduse keskmeks sai Tinder. Kuna Tinderi puhul on tegu levinud kohtinguäpiga, kuhu reklaami pole aga võimalik osta, lõime lahenduse, mis aitaks reklaamida filmi orgaaniliselt ja väljapaistvalt.

Teostus:

Kahele vallalisele meespeaosalisele ning nende vallalistele kaaslastele tehti Tinderi kontod. Mike, Dave, Tatiana ja Alice said endale Tinderi profiilid, mis sobitusid Tinderi platvormile, nagu olekski tegemist reaalsete inimestega. Kontode sisu loodi tegelaste fotodest ning kirjeldustest. Kõigi kirjelduste lõppu oli lisatud lause: „Kohtume 8. juulil kinos“. Mike’i kontole oli lisatud ka filmiinfo link.

Kümne päeva jooksul positsioneeriti kontod geograafiliselt erinevatesse Eesti piirkondadesse. Tegelased käitusid nagu reaalsed Tinderi-kasutajad, lisades oma like’i võimalikult paljudele filmi sihtrühma kuuluvatele kasutajatele. Nais- ja meespeategelaste kontode seadistust muudeti jooksvalt, et nad saaksid võimaluse „tutvuda“ nii vastassoo kui ka oma soo esindajatega.

Kui kaks kasutajat olid teineteist vastastikku meeldivaks lisanud ja õnnestus saada match, said kasutajad informatiivse vastuse, mis selgitas kampaania sisu. Kasutajatele laekus sõnum: „Tere, tegemist on väljamõeldud tegelasega filmist Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi. Tule filmi kinno vaatama. Kinodes üle Eesti alates 08.07. Minu tegemistel saad silma peal hoida, kui lähed mu kodukale heafilm.ee/mikejadave.“ Sõnumid saadeti kasutajatele vastavalt eesti, vene või inglise keeles.

Teised kanalid:

YouTube’is kasutati filmi treilerit pre-roll’ina (15-sekundiline videolõik orgaaniliste videote ees), mille suunamisel arvestati sihtrühma huvide ning vanusega.

Ülemiste LED ekraanidel näidati 9 päeva jooksul staatilist reklaami nii sise- kui ka välisekraanil. Kahe nädala jooksul näidati reklaame ka Tallinn-Tartu-Pärnu bussipeatustes ja vitriinides ning busside tagakülgedel.

Kampaania sihtrühmaks olid kõik inimesed vanuses 18–40.

Tulemus:

Tinder - kampaania tulemuslikkust Tinderis hindasime match’ide moodustumise ning sõnumite arvu järgi. Arvestades match’ide loomulikku dünaamikat (kui kasutaja pärast meeldimise lisamist koheselt või mingi aja möödudes selle eemaldab, siis sellest ühtegi jälge ei jää), olid lõplikud tulemused mõnevõrra erinevad tulemustest protsessi ajal. Kampaania viimaseks päevaks oli match’ide seis järgmine:

Mike – 60, Dave – 45, Alice – 30 ning Tatiana – 90.

Kõik filmitegelaste kontodele laekunud sõnumid olid positiivse sisuga. Kasutajaid kutsuti kõigest hoolimata kohtingutele või märgiti ära humoorikalt ja kiitvalt reklaami olemust.
Youtube - videoreklaam kogus 10-päevase kampaaniaga 9 286 vaatamist, vaatamismäär oli keskmisest kõrgem – 27%.

Kliendipoolne hinnang:

Film kogus kinodes kokku 20 610 vaatajat, mis on suve kohta küllaltki korralik tulemus. Vaatamata sellele, et iga kuumalaine korral oli kino inimestest tühi ja kuumalaine sattus just filmi kahele esimesele nädalavahetusele, saavutati endale postitatud vaatajate arvu eesmärk.

Kampaania visuaal:

Peoloom filmist „Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi“. Tema tekst Tinderis oli järgmine:
“Ütleme nii, et kui keegi oleks minu käest eile küsinud, et kas võtad oma noorema õe pulma kellegi kaasa, siis ma oleks ta välja naernud. Kes siis ometi puid metsa veab?! Äkki aitad just sina, kena ja kombekas tüdruk, mind selle portsu otsast kenasti alla? Kui sul on ka mõni sama kena sõbranna, siis mu vend Mike vajab ka kaaslast. Lubame, et me ei ole sarimõrvarid ja kui meie pulmaseiklustest peaks kunagi film tehtama, siis jagame tulud pooleks. Kohtuks õige 8. juulist kinos.

Aasta Meediategu 2016 brand activation kategooria võitja on Battery kampaania. Battery energiajook tegi koostööd Waze’i rakendusega ja suunas inimesed Statoili jooki ostma.

Aasta Meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) võitja on Balbiino Vanilla Ninja jäätis. Balbiino Vanilla Ninja on Eesti enim müüv jäätis, millele ei ole reklaami tehtud üle kuue aasta. 2016. aasta kevadel tuldi turule aga Vanilla Ninja koonusega ja sellepärast kutsuti ellu kampaania, mille eesmärgiks oli saada jäätisele tähelepanu noorte seas ja suurendada müüki.

Aasta Meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategooria võitja on Statoil, 25 aastat Eestis. 2015. aasta märtsis täitus Statoilil 25 aastat Eesti turul. Seoses sellega sooviti tänada kõiki kliente, kes on 25 aasta jooksul Statoili külastanud – nii kütusekliendid, kohvisõbrad, toidusõbrad või ka niisama peatujad. Öelda neile kõigile lihtsalt “Aitäh”.

Aasta Meediategu 2016 uuringutel põhineva kategooria võitja on Kaubamaja e-pood. Töö Kaubamaja e-poe lansseerimiseks eeldas terviklikku lähenemist. Lisaks tehnilisele valmisolekule, mida sai testida erinevate kampaaniapõhiste pop-up poodidega, oli vaja teada saada, kuidas tarbija jõuab üldse ostudeni internetis, millistest kanalitest eelkõige infot otsitakse ning kes ikkagi on põhiline netis ostleja.

Konkursi korraldaja on Best Marketing / Äripäev AS.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Kaja

mai 2017