Autor: Helen Külaots • 17. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ian Leslie: sihitud reklaam ei pruugi tuua tulemusi

ian Leslie
Foto: Marko Mumm
Passwordi esineja Ian Leslie rääkis oma ettekandes sellest, miks täpselt sihitud reklaam ei pruugi töötada ning kasvu võib ettevõttele tuua hoopis massimeedia.

Iani ettekanne tekitas kuulajates palju vastakaid arvamusi: kas tema väljatoodud mõte kehtib ikkagi kõikide ettevõtete ja strateegiate puhul? Kas ei põhine see idee lihtsalt mõne suure korporatsiooni ebaõnnestunud kampaanial, mille põhjal ei tohiks teha järeldusi üldisele digiturundusele? Loe ja mõtle kaasa, kas ja kuidas oponeeriksid brändingustrateeg Ianile sina? on küll saavutatud, aga müügitulemustes see ei kajastu. Iani sõnul vajab digimaailm reformi ning ettevõtted peavad mõistma, et see lähenemine, mis oli trendiks 70ndatel, töötas: tunde tekitamine brändi ümber on oluline.), mitte püsiklientides – näiteks Coca-Cola bränd ongi suunatud tarbijatele, kes ainult aeg-ajalt nende tooteid ostavad.”.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700