• 16.03.17, 14:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alf Rehn: Turundajad, vältige karjainstinkti!

Passwordi konverentsil esinenud juhtimismõtleja ja professor Alf Rehn rääkis oma ettekandes sellest, et tulevik on tabuteemade päralt ning tavapärased praktikad ei vii enam kedagi eduni.
Alf Rehn
  • Alf Rehn
  • Foto: Marko Mumm
Kõik on ühel nõul, et maailma on muutunud: toimuvad ootamatud nihked tarbijate eelistustes ja trendides, aga turundajad kipuvad tulevikule mõeldes keskenduma tuttavale stsenaariumile ning toetuma strateegiaid luues senistele teadmistele, kogemustele ja üldistele soovitustele. Rehni sõnul on see aga täielik bullsh* t. Miks? “Esiteks on mingite soovituste või parimate praktikate järgi tegutsemine lihtsalt mugavusstsoonis püsimine, mis ei anna enam tulemusi. Me ei saa rääkida tulevikust kui ennustavast nähtusest. Tulevik ei kulge enam nende mudelite järgi, mida hetkel nii loogiliseks peame – kõik muutub ja areneb nii kiiresti, et pole võimalik ennustada tarbijatrende kui praeguse lineaarset edasiarendust.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele