Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Brändid peaksid personaalse kasutajakogemuse loomist õppima Facebookilt
Hea näide individuaalsest kasutajakogemusest on Facebook – iga kasutaja näeb natuke erinevat “seina”: see mida sa näed, sõltub su eelistustest ja varasemast käitumisest. Kõik brändid peaksid seda Facebookilt õppima, soovitab Kuldmuna üritusturunduse žürii esimees Timo Kiuru.
Soome experiential marketingi guru Timo Kiuru esineb 16. märtsil Passwordil Kuldmuna paralleelsessioonis. Osalustasu ETKALi liikemele 99 € + km (täishind 129 € + km). Tutvu programmiga www.password.ee ja registreeri end hiljemalt 10. märtsil!