Autor: Helen Külaots • 21. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas kodanikuaktivism mõjutab brändi edu

Foto: shutterstock.com
Poliitilised diskussioonid ja tulised vaidlused on saanud sotsiaalmeedia argipäevaks. Tarbijana on väga raske jääda neutraalseks kui kõik ülejäänud valivad pooli. Sama kehtib ka brändide kohta, kes justkui ei tohiks jääda enam niisama kõrvaltvaatajaks, vaid on kohustatud sõna sekka ütlema.

Sellist suhtumist näitasid hästi ka Super Bowli reklaamid, kus paljud suured tegijad nagu Audi, Airbnb jt avaldasid teatud sotsiaalsetel teemadel oma arvamust. Tarbijad olid rahul. Kui aga 84 Lumber näitas välja oma sotsiaalset vastutust ja võttis teraval teemal sõna, olid tarbijad veidike isegi pettunud – ettevõttel on praegu kõvasti tegemist, et seletada avalikkusele, mida nad oma reklaamiga täpselt mõtlesid ning et eesmärk polnud illegaalse immigratsiooni toetamine.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700