16. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Peter Kentie: Est-kontseptsioon sobib hästi eestlaste vaimulaadiga

Peter Kentie
Sügisel allkirjastasin dokumendi, millega andsin est-kontseptsiooni EAS-ile üle. Loodan, et nad hoiavad ideed elus ja võtavad sellest viimast. Kohtusin ka Eesti Disainimeeskond (EDM) disaineritega ja rõhutasin, et nad ei keskenduks ainult tööriistakastile ja reeglitele, vaid turundaksid Eestit aktiivselt. Kirjutasin neile: „Eesti peab jutustama ja edasi andma oma lugusid, oma saavutusi ja õnnestumisi.”

Lugu ilmus ajakirja Kaja veebruari numbris.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700