Superbowli parimad ja halvimad reklaamid

Mr. Clean
Mr. Clean

Reklaami näitamise hind Superbowli ajal on viimase kümne aastaga kasvanud 76% - sel aastal maksis pool minutit 5,02 miljonit dollarit. Aasta suursündmust jälgib Ühendriikides 114 miljonit inimest, seega tuleb reklaami hind vaataja kohta ca 3 senti.

Adweek valis välja viis parimat ja viis halvimat Superbowli reklaami, mis tänavu eetriaega said. Põnev fakt on see, et halva tiitliga pärjatud klipid valiti nende brändide hulgast, mis tavapäraselt reklaamimaailmas hiilgavalt esinevad, kuid seekord veidi puusse panid.

Viis parimat

5. P&G Mr. Clean – Cleaner of Your Dreams

Täitsa värskendav on näha, et puhastusvahendit saab ka põnevalt reklaamida. Klipp on internetis terve nädal juba ringi tuhisenud ja vaatajaid naerutanud.

 

4. T-Mobile – #NSFWireless
T-Mobile pani Superbowlil välja kohe mitu reklaami, millest üks sattus kahjuks halvemate nimistusse, kuid konkreetselt see sai reklaamiinimestel ja vaatajatelt kiita.

 

3. Audi – Daughter
Ka varasemalt hea “storyteller” olnud Audi valis seekord teemaks ühiskondliku murekoha ehk palgalõhe.

 

2. It’s a 10 – Four Years
Mängu suurim üllataja oli see juuksehooldusbrändi reklaam - kombinatsioon heast huumorist ja poliitikast. Sisu viitas sellele, et Ühendriigid peavad vähemalt neli aastat taluma halba soengut, kuid kutsus inimesi üles seda tasakaalustama, tehes vähemalt endale hea soengu.


1. 84 Lumber – Journey

Tegemist on ehitusmaterjale müüva ettevõttega, kes muidu reklaamile eriti raha ei kuluta. Kuna klipp sai nii pikk ning tervet korraga näidata ei lubatud, näidati seda kahes jaos - pool mängu ajal ning teine pool internetis. 

 

Viis halvimat
(Brändid, kellelt oodati enamat. Samas on asi maitses ja äkki leiab keegi siit hoopis enda lemmiku)

5. Coca-Cola – Classic Love Story

Heidetakse ette, et superbowli reklaamiveteran ei üllatanud seekord millegi uudsega.

 

4. Wendy’s – Cold Storage
Nalja armastav bränd on reklaamimaailmas olnud väga tugev ning hiilanud hästi ka sotsiaalmeedias. See konkreetne klipp ei vastanud aga tavapärasele standardile.

 

3. KFC – Colonel vs. Colonel
KFC teeb head kana, kuid reklaamiretsept ei ole seekord parim.

 

2. Alfa Romeo – Dear Predictable
Fiat Chrysler Automobiles ettevõttelt oodatakse uusi reklaame alati õhinaga. Seekordne Alfa Romeo klipp ei vastanud aga traditsioonidele ja on liiga etteennustatav.

 

1. T-Mobile – #UnlimitedMoves with Justin Bieber
Nagu öeldud, sattus T-Mobile nii parimate kui halvimate reklaamide nimistusse. See klipp ei mõjuta publikut piisavalt. Põnev fakt! Selle reklaami põhjal sündis Superbowli üks parimaid säutsusid: “Biebs, is it too late now to say sorry?”

Uudise allikad:

Parimad reklaamid

Halvimad reklaamid

Kõiki Superbowli reklaame näeb siit

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Kaja

mai 2017