Coca-Cola tooted hakkavad olema ühe disainiga pakendis

Kahe eraldi kaubamärgi – Coca-Cola Regular ja Coca-Cola Zero – asemel hakkab olema üks Coca-Cola kaubamärk, kuhu kuuluvad kõik Coca-Cola tooted.

Eestis toimub ühtse brändi strateegia lansseerimine veebruaris 2017. Kõigil Coca-Cola pudelitel ja purkidel saab olema ühesugune disain, punane logo ja erinevaid tooteid saab eristada pakendil oleva iseloomuliku värviriba järgi.

Coca-Cola keskendub varasemast rohkem pakendile ning eelkõige erineva suurusega pakendite reklaamimisele. Esile tuuakse väiksemad ja mugavamad pakendid ning kinotopsi maksimumsuurus muutub 0,5 liitriseks praeguse 0,8 liitri asemel.

Ühtse brändi strateegia on juba lansseeritud Lääne-Euroopas ja Mehhikos. Lisaks Eestile ühinevad sellel aastal uue strateegiaga Itaalia, Malta, Poola,  Austria,  Šveits, Lichtenstein, Ungari,  Horvaatia, Serbia, Bosnia ja Hertsegoviina, Kreeka, Bulgaaria, Rumeenia, Sloveenia, Tšehhi, Slovakkia, Eesti, Läti, Leedu, Kosovo, Albaania, Makedoonia, Montenegro, Venemaa, Ukraina ja Valgevene.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Endover otsib arendusprojektide TURUNDUSJUHTI

Endover KVB OÜ

15. detsember 2017