Külli Esko liitus CMSPHD-ga

Külli Esko
Külli Esko

Käesolevast aastast pakub meedia- ja äriedendusagentuur CMSPHD oma klientidele täiustatud strateegilise meediapartnerluse teenust. Uue suuna koordineerimise on enda peale võtnud Kantar Emori pikaajaline meediauuringute suuna juht Külli Esko.

„Seistes silmitsi kõigi tänapäevaste turunduse võimalustega, kaasneb valikute tegemisel väga suur vastutus – eriti kui puudub usaldusväärne info, kuidas üks või teine valik tulemusi mõjutaks. Andmete analüüsimisel aga on võimalik erinevate mudelite õnnestumise tõenäosust eelnevalt hinnata, et anda kliendile kindlustunne tuleviku suhtes. Täpsed prognoosid aitavad tõsta turunduskulutuste efektiivsust ning vältida otsuseid, mille majanduslik kasutegur jääks oodatust väiksemaks,“ rääkis 20-aastase uuringute kogemusega Külli Esko.

1990. aastal asutatud PHD on ülemaailmne meediaagentuuride kett, kus töötab üle 3000 inimese enam kui 80 kontoris. PHD agentuuride kett kuulub Omnicom Media Group`i. Meediaagentuur CMS (Creative Media Service OÜ) alustas Eestis tegevust 1998. aastal, viimased viis aastat tegutseb CMSPHD nime all. Ettevõte pakub klientidele laia valikut meediareklaami teenuseid, sh tarbija- ja konkurendi-, meedia-, kampaania- ja kommunikatsioonianalüüsi, strateegilist kommunikatsiooni planeerimist ning teisi meediateenuseid. CMSPHD klientideks on näiteks Starman, Tallink Grupp, Estravel, Nike, Hesburger jpt.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

K-Rauta otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI

Kesko Senukai Estonia AS

02. mai 2017