Loovusfestival Kuldmuna saab uue näo

Aasta olulisim Loovusfestival Kuldmuna võtab kasutusele uue logo. Uue logo autor on Kärt Villmann Ad Angelsist.

Kuldmuna korraldaja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhi Lola Tehveri sõnul peegeldab uus logo Kuldmuna identiteeti väga hästi, sest Kuldmuna härjasilm on juba 19. aastat Eesti reklaamimaailma kvaliteedimärk. Idee uuenduseks pakkusid agentuurid Newton ja AD Angels, teostas Kärt Villmann AD Angelsist. “Kaks loovagentuuri mõtlesid paralleelselt sarnases võtmes ja see andis meile kindlust, et härjasilma motiiv peaks kindlasti kajastuma meie logos,” selgitas Lola Tehver.

Uue logo autor Kärt Villmann: “Kuldmuna tuntuim sümbol on kahtlemata konkursi auhind – härjasilm. Oleks igati loogiline, et samasugune on ka konkursi logo. Nagu näiteks Cannes’i sümbol, nii logo kui ka auhind, on lõvi. Lähtusin logo kujundades, sellest, et kuna Kuldmuna reklaam aga on igal aastal isemoodi, peab logo sobima igasuguse lahenduse peale, olema loetav ja kasutatav hoolimata taustast. Seepärast on logo lihtne ja minimalistlik, jõuline oma lihtsuses. “

Kuldmuna toimub juba vähem kui kahe kuu pärast ehk 17. märtsil Saku Suurhallis. Festivali gala saab olema ühtlasi ka Turunduskonverentsi Password lõpugalaks, kus peateemaks on tarbija käitumine ja selle mõistmine (business meets consumer). Passwordi täispakett sisaldab hetkel ka Kuldmuna pääset!

Kuldmuna gala pääsmete müük juba käib soodushind 100 EUR kehtib veel 2 nädalat (kuni 31.01.2017). Alates 01. veebruarist maksab gala pääse 120 eur (km’ga). Kuldmuna gala pääsmeid saab broneerida aadressil: info@etkal.ee

Möödunud aastal kandideeris Loovusfestivalil Kuldmuna kokku 527 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Kõiki töid hindavad tunnustatud eksperdid, þüriide esimehed on rahvusvahelise kogemusega erialal töötavad inimesed.

Loovusfestivali Kuldmuna raames toimub lisaks ka Noorte konkurss Pesamuna, kus saavad mõõtu võtta kuni 28-aastased (k.a) loojad.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.


Lisainformatsioon:
Lola Tehver
ETKALi tegevjuht
Tel: 501 9003
E-mail: lola.tehver@etkal.ee
www.kuldmuna.ee 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

INZMO otsib TURUNDUSJUHTI

INZMO Kindlustusmaakler OÜ

06. august 2017