• 17.01.17, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti uus veebileht välismaalaste arvates: külm, puhas, kaasaegne… kus on emotsioonid?

Eesti brändi uus tööriistakast on kõvasti kirgi kütnud ja kriitikat saanud. Aga kuna kogu projekti mõte on ju Eestisse rohkem turiste ja investeeringuid meelitada, testis Hando Sinisalu uut Estonia.ee lehte oma välismaa tuttavate peal. Hindajateks on turunduse valdkonnas tegutsevad paljureisinud inimesed Soomest Argentinani. Loe, kas see tõi välismaalastel heas mõttes kananaha ihule.
Mark Tungate
  • Mark Tungate
Mark Tungate, EPICA Awards peatoimetaja (Prantsusmaa):

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele