Autor: Silja Oja • 16. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kas rahn on Eesti märk? EDM selgitab
Kuna peale Eesti uue brändikontseptsiooni esitlust eelmisel reedel läks meedias lahti torm, pani Eesti Disainimeeskond (EDM) kokku vastused enim esitatud küsimustele.
EASi turundusjuht Piret Reinson, Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav ja EST-kontseptsiooni autor Peter Kentie esinevad 17. märtsil Passwordi paralleelsessioonis. Turundajatele mõeldud praktilise workshopi teemaks on "Kuidas kasutada Eesti brändi tööriistakasti". Registreeri end: www.password.ee