Autor: Silja Oja • 13. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rando Rannus: Libauudiste portaale on võimalik kampaaniast välistada

Rando Rannus
Saku Õlletehase brändijuhil Anett Stukisel ja Valio turundusdirektoril Krista Kalbinil polnud aimugi, et nende bännerreklaamid ilmusid libauudiste saitidel. Turundajad tunnistasid, et programmatic reklaami teema on nii keeruline, et nad usaldasid selles küsimuses 100% oma meediaagentuuri. Kommenteerib reklaamivõrgustiku smartAD juht Rando Rannus.

"Best Marketing tõstatas olulise teema - kus kuvatakse klientide reklaame, kui kasutatakse Google Display Network'i või muid RTB/programmatic platvorme? Mulle üllatuseks reageerisid paljud (digi)turundajad sellele uudisele negatiivselt väites, et libauudiste portaale ja muid kahtlase sisuga veebisaite pole võimalik välistada kampaaniast. Tegelikult pole see päris nii. On olemas nii blacklistimise (välistamise) kui ka whitelistimise (suunamine konkreetsele saitidele) võimalus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700