Ettevõte Smart Insight lasi turundusjuhtidel üle maailma hääletada, millisesse digiturunduse tegevusse nad 2017. aastal kõige enam panustavad. Kokkuvõtvad tulemused on siin.
Mitu tuhat turundajat üle maailma andsid teada, millised digiturunduse valdkonnad on sellel aastal nende jaoks prioriteetsemad ja millised vähem tähtsamad. Kokku moodustus sellest ülevaatlik tabel, mis näitab üldist suunda, kuhu digiturundus liigub. Kas ka Eesti turundajad leiavad selle tabeli ja oma strateegia vahel ühisjooni?
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?