Autor: Helen Külaots • 30. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Swedbank tõmbab eakad digirevolutsiooniga kaasa

Võte videoklipist
Kui suvel suunas Swedbank oma mobiilipanga kampaania noorte suunas, siis nüüd on aeg näidata eakamatele klientidele selle rakenduse võlusid. Selleks lõi pank video, kus viis vitaalselt naispensionäri räägivad sellest, kuidas ja miks nad kasutavad Facebooki, mobiilipanka ja Instagrami.

Video loomist initsieeris Swedbank, kes soovis innustada ka eakamaid mobiilipanka kasutama. Statistika näitab, et mobiilipank on üha populaarsem ka eakate seas ja eesmärgiks oligi näidata, et selle kasutamises pole midagi keerulist. 60-69-aastaste seas on Swedbanki mobiilipanga kasutajate arv viimase kolme aastaga kasvanud koguni 200 protsenti. Sellel aastal oli mobiilipanga kõige vanem kasutaja 96 aastat vana. 70-79-aastaste seas on mobiilipanga kasutajate arv tõusnud 156%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700