Swedbank tõmbab eakad digi­revolutsiooniga kaasa

Võte videoklipist
Võte videoklipist

Kui suvel suunas Swedbank oma mobiilipanga kampaania noorte suunas, siis nüüd on aeg näidata eakamatele klientidele selle rakenduse võlusid. Selleks lõi pank video, kus viis vitaalselt naispensionäri räägivad sellest, kuidas ja miks nad kasutavad Facebooki, mobiilipanka ja Instagrami.

Video loomist initsieeris Swedbank, kes soovis innustada ka eakamaid mobiilipanka kasutama. Statistika näitab, et mobiilipank on üha populaarsem ka eakate seas ja eesmärgiks oligi näidata, et selle kasutamises pole midagi keerulist. 60-69-aastaste seas on Swedbanki mobiilipanga kasutajate arv viimase kolme aastaga kasvanud koguni 200 protsenti. Sellel aastal oli mobiilipanga kõige vanem kasutaja 96 aastat vana. 70-79-aastaste seas on mobiilipanga kasutajate arv tõusnud 156%.

Video populaarsuse eest kõneleb kindlasti fakt, et selles osalevad daamid räägivad nii nagu päriselt mõtlevad - teksti neile ette ei antud, sest eesmärk oli tuua vaatajani tõepärane sisu. Videot näidatakse Swedbanki oma kanalites ja ka traditsioonilises meedias.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018