Rohkem jõule igasse päeva

Igal aastal seisavad ettevõtted silmitsi küsimusega, kuidas hoida pühade ajal meeles oma koostööpartnereid ja kliente.
Kas töötab traditsiooniline ja turvaline lahendus, midagi lõbusat ja lahedat või laiem idee, mille taga sügavam mõte?

Selle aasta jõuludeks tegi Idea Group oma klientidele veidi teistsuguse tervituse. Lõime maandumislehe, kus klientidele antakse nõu, kuidas ettevõtte müüke kasvatada kogu aasta jooksul, mitte ainult jõulude ajal. Mõtlesime selle jaoks terve reklaamikontseptsiooni. Lisaks panime ka kogu loo sünni videosse.

Satiirilises võtmes ja groteskne ideelahendus koputab turundusinimeste südametunnistusele. Jah, ka meie endi. Ajal mil kogu maailma pilgud on suunatud suurtele jõulukampaaniatele, kipume ära unustama pühade tõelist tähendust.

Ühtlasi kannab väljamõeldud reklaamikontseptsioon ka sõnumit, et hakkavad tööle vaid läbimõeldud ja terviklikud turunduskommunikatsiooni lahendused.  Ainult tarbimispühade lainel tähendust ei loo ja tervikpilti nägemata tähendusrikkaid brände ei sünni. Siit jääb üle vaid soovida jõudu ja terviklikke ideid uute kampaaniate planeerimisel!

Lahendusega saab tutvuda siin: http://ideagroup.ee/joulud365/

Jõulud365 sünnilugu videos:



Nils Kajander, Idea AD kunstilise suuna juht

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018