Aasta Turundustegu 2016 reglement

Tänavusel konkursil on mitmeid uuendusi. Näiteks ankeet on lihtsam ja lühem ning seekord anname žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.

Aasta Turundustegu 2016 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit. Turundustegu 2016 ankeet

Konkursile Aasta Turundustegu 2016 tööde esitamise tähtaeg on 15. veebruar 2017 kell 23:59.

Turundustegu 2016 finalistide ettekandeid kuuleb Passwordi laval 17. märtsil, Grand prix' võitja selgub samal õhtul Kuldmuna galal.

Aasta Turundustegu 2016 žürii liikmed on:

  • Piret Reinson, EAS
  • Kaarel Mikkin, Brand Manual
  • Indrek Viiderfeld, Tabasco
  • Britte Maidra, Carat
  • Hendrek Kraavi, ADM Interactive
  • Signe Suur, TV 3
  • Heidi Reinson, Kantar Emor
  • Britta Ratas, Kaubamaja

Tutvu žüriiga lähemalt siin!

Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Silja Oja (kumbki ilma hääleõiguseta).

Aasta Turundustegu 2016 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: TURUNDUSTEGU ANKEET

OSALUSTASU
Konkursil osalemise tasu 499 € + km sisaldab töö esitajale ühte pääset 16. – 17. märtsil toimuvale turunduskonverentsile Password 2017 ja 17. märtsi õhtul toimuvale Kuldmuna galale.

KATEGOORIAD
(A) Ärikategooria
(B) Avaliku sektori kategooria

KONKURSI AJAKAVA
Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 15. veebruar 2016 kl 23:59.
Žürii koosolek: 1. märtsil 2017. Žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja.

Kõik kuus valituks osutunut esitlevad konkursi teises voorus 17. märtsil 2017 oma töid Passwordi konverentsi laval ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundustegu Grand prix võitja.

HINDAMISKRITEERIUMID
Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikkust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta Turundustegu 2016 valimisel võetakse arvesse:

20% loovstrateegia
20% meediastrateegia
20% innovaatilisus
40% tulemused

Uuendused Aasta Turundustegu 2016 konkursi tingimustes

Aasta Turundustegu on Eesti kõige prestiižikam turunduskonkurss mitmel põhjusel. Esiteks on sõel tihe ja žürii karm: välja antakse ainult Grand Prix ja Aasta Sotsiaalkampaania auhinnad. Ja teiseks hindab konkurss turunduse tulemuslikkust - turundus pole ju kulu, vaid investeering!

Tänavu oleme teinud varasemaga võrreldes konkursi tingimustesse kolm muudatust:

1. Hindamiskriteeriumid on veidi muutunud. Hindamisel võtekse arvesse järgmised osakaalud: 40% tulemuslikkus, 20% innovaatlilsus, 20% meediastrateegia ja 20% loovstrateegia;

2. Konkursi ankeet on lihtsam ja lühem kui varasemalt ja ankeedi vastuste pikkus on piiratud;

3. Seekord anname žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.

Best Marketing Eesti korraldab Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna juba 18. korda.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia
2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"
2013: Retro FM nimevahetus
2012: Lennusadama avamine
2011: Prisma „Hinnagarantii“
2010: Leiburi „Saib” lansseerimine
2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"
2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”
2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine
2005: Hansapanga NPNK lansseerimine
2004: Sampo Panga pangavahetuskuu
2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania
2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine
2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)
2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine
1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine

Lisainfo:

Silja Oja
Best Marketing Eesti juht
T: 53 079 151
E: silja@best-marketing.com  
Äripäev AS

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018