Archimedes tunnustas loovaid lahendusi hariduses Kuldõunaga

Kuldõun auhindade jagamine
Kuldõun auhindade jagamine

Eelmisel nädalal andis Sihtasutus Archimedes tänusündmusel “Kuldõun 2016” auhinnad loomingulisele lähenemisele haridusele kategooriates "Aasta kujundus hariduses", "Aasta nutitegu hariduses" ja "Aasta video hariduses".

Kuldõun 2016 on konkurss, mis tunnustab noorte- ja haridusvaldkonna edendajate seas ka Eesti õppe- ja haridusasutuste loomingulist lähenemist läbi kujunduse, video ja nutitegude.

Konkursi üks eestvedaja Eero Loonurm kommenteeris, et kuna konkursil pannakse kõrvuti nii väiksed põhikoolid kui suured ülikoolid, siis sai þürii hinnata nii tehnilist külge kui ka uuenduslikku lähenemist ja kommunikeerimise oskust.

"Hariduse turunduskommunikatsioon on oma olemuselt pisut teistsugune muudest turundustest – ühele inimesele saab oma toodet üldjoontes ikkagi pakkuda ühe korra elus. Lisaks veel - olgu teemaks brändituntuse suurendamine või sõna otseses mõttes koolipinki värbamine – õppija otsuse tegemise protsess võib olla pikk ja määramatu,“ lisas Loonurm.

„Haridusasutused teevad igal aastal silmapaistvaid projekte ning paneme tõepoolest ritta üksteise kõrvale raskekahurväe ehk meie suurimad ülikoolid ning ka väiksed alg- ja põhikoolid. Hindasime kõrgelt just eri "kaalukategooriates" ka loovust." lisas Loonurm.
"Julgustame õppeasutusi mõtlema loovalt ning rahvusvaheliselt mitte ainult õppetöös, aga ka sõnas ja pildis, suhtekorralduses kui ka turunduskommunikatsioonis."

"Eriti hea meel on selle üle, et meie tunnustused on andnud haridusasutustele tuule tiibasesse, et nii Eestis kui Euroopas auhindu saada. Eelmise aasta parima video Kuldõun ehk Tartu Ülikool sai tunnustuse Kuldmunal, meie nutiteo II koht portaal Novaator jõudis parimate sekka Euroopa Digital Communication Awards konkursil." Vaata eelmise aasta võitjaid siit


Kuldõun 2016. aasta parimad

AASTA VIDEO HARIDUSES

I koht – Võhma KoolÕpetajate päevale pühendatud tervitusklipp “Ära mine närvi”
Võhma Kooli video jõudis kõikjale – nii uudisteportaalidesse kui ka Metsakutsu ja Viljandi politsei sotsiaalmeedia kontodele. Kooli ühtsusetunnet näitav klipp kogus Õpetajate päeval kiirelt üle 20,000 vaatamise.

II koht – Tallinna Ülikool – Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi reklaamvideo

TLÜ video oli ameerikalikus ja noortepärases stiilis tutvustus nii eesti kui inglise keeles uuele vastloodud instituudile.

III koht – Tallinna Tehnikaülikool – TTÜ sisseastumiskampaania fookuserialasid tutvustav videokampaania

TTÜ valis välja õppekavad, mis vajasid sisseastumiste raames enam tähelepanu. Planeeriti videoklipid sotsiaalmeediasse, mis kutsuks TTÜ erialadega tutvuma, kõnetaks gümnaasiumiõpilasi ja toetaks üldist sisseastumise meediakampaaniat.

III koht – Kuressaare AmetikoolVallikraavi Veeralli 2016 videokampaania
Kuressaare tegi viraalse video, mille raames valmistati maailma parim kiluvõileib. Kasutati ka vilistlasturundust ning auhinnafond sisaldas pool kilo kilufileed.

III koht – Eesti Maaülikool – Videokampaania „Saa, kelleks tahad. Jää iseendaks“

Maaülikooli video rääkis siiralt ja ehedalt oma videoseerias lapsepõlveunistustest, mis Maaülikooli erialadel õppides võivad saada tõeks.

AASTA NUTITEGU HARIDUSES

I koht – Tartu Ülikool – TÜ populaarteaduslik Instagrami konto ehk “Teadlaste instagram
Tartu Ülikooli võidu tagas Instagrami konto, mille sisu loovad vaid ülikooli teadlased ja mis selgitaks teadust lihtsal ja arusaadaval viisil. Tartu teaduselu nähtav kõigile ja kiirelt nii Eestis kui mujal maailmas.

II koht – Uuemõisa Lasteaed-Algkool – Interaktiivne orienteerumismäng “Lobisev mõis”

Läänemaa väike kool tegi oma sünnipäevaks interaktiivse orienteerumismängu „Lobisev mõis“, mida kasutati õpilaste digipädevuste arendamiseks ning kooli tutvustamiseks.

III koht – Haapsalu Kutsehariduskeskus – Arvutikoolituste sari „Kogukonnas õppimine“
Koolituste sarja sisuks olid digilahendused, mis toetavad õpilaste ja õpetajate üheskoos õppimist.

Tunnustuspreemia – Rahvusarhiiv – “Seiklused arhiivis”
Õpilased arhiivis nutitelefonidega filmimas ja naermas… Pedagoogi õudusunenägu? Hoopiski mitte!

AASTA DISAIN HARIDUSES

I koht – Tallinna Ülikool – Tallinna Ülikooli virtuaaltuur
Tallinna Ülikooli virtuaaltuuri eesmärgiks oli näidata piltide, liikuvate osade ja videote kaudu TLÜ akadeemilist õhkkonda, igapäevategevusi ja inimesi.

II koht Eesti Ettevõtluskõrgkool MainorSisseastumiskampaania “Vastuvõtt 2016”
Mainori sisseastumiskampaania soovis eristuda nii sisus kui vormis. Mainor tõmbas oma kampaaniaga tähelepanu nii sisus kui vormis.

III koht Tallinna TehnikaülikoolTTÜ ajakirja Mente et Manu uus kontseptsioon
TTÜ muutis oma ajakirja kontseptsiooni disaini abil ülikoolikesksemaks ning tugevamaks mainekujundusvahendiks.

Eero Loonurm, Sihtasutus Archimedes kommunikatsiooniosakonna juhataja

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018